Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji

Możliwość wykorzystania znaku „Gmina Fair Play”

  1. Wykorzystanie certyfikatu i znaku „Gmina Fair Play” w działaniach PR:

    1.1. Poinformowanie głównych mediów, tj. prasy, radia, TV (branżowych, lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich) o udziale w programie:

    • po przystąpieniu do konkursu,
    • po zakwalifikowaniu się do II etapu,
    • po zakończeniu edycji.

    Możliwe formy:

    • konferencja prasowa w urzędzie gminy, miasta;
    • przesłanie informacji prasowej do konkretnych redakcji (faksem, e-mailem);
    • kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne z dziennikarzami, rozmowy telefoniczne).

    1.2. Poinformowanie o udziale w konkursie głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji (organizacje przedsiębiorców, kluby biznesu, organizacje pracodawców, agencje rządowe wspierające władze samorządowe, itp.):

    • po przystąpieniu do konkursu,
    • po zakwalifikowaniu się do II etapu,
    • po zakończeniu edycji.

    Możliwe formy:

    • przesłanie listu z informacją,
    • kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne, konferencje prasowe).

    1.3. Poinformowanie o udziale w programie władz regionalnych i wojewódzkich:

    • po przystąpieniu do konkursu;
    • po zakwalifikowaniu się do II etapu;
    • po zakończeniu edycji.

    Możliwe formy:

    • przesłanie listu z informacją;
    • kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne).

    1.4. Poinformowanie wszystkich pracowników urzędu o udziale w konkursie oraz przejściu kolejnych etapów.

    1.5. Przekazywanie informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu „Gmina Fair Play” przez przedstawicieli urzędu we wszelkich wystąpieniach publicznych.

    1.6. Wyeksponowanie w urzędzie certyfikatu „Gmina Fair Play” tak, aby interesanci, pracownicy oraz inne osoby pojawiające się w urzędzie, mogły go zobaczyć (istnieje możliwość wyprodukowania większej liczby certyfikatów/tablic w porozumieniu z organizatorami programu).

  2. Wykorzystanie znaku „Gmina Fair Play” w reklamie i promocji:

    2.1. Działania promocyjne. Umieszczanie logo „Gmina Fair Play”:

    • na materiałach urzędowych, np.: papierze listowym, kopertach, wizytówkach;
    • w materiałach reklamowych, np.: folderach, katalogach, biuletynach, kalendarzach, akcesoriach promocyjno-reklamowych (długopisy, parasole, kubki, koszulki i inne);
    • w prezentacjach o gminie/mieście (filmy na płytach BR, DVD, CD);
    • w Internecie (logo, certyfikat oraz inne uzyskane nagrody; listy gratulacyjne, zdjęcia z gal finałowych);
    • umieszczenie tablicy "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji" przy wszystkich drogach dojazdowych do gminy
    • umieszczenie tablicy "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji" na budynku urzędu.

    2.2. Działania reklamowe. Umieszczanie logo „Gmina Fair Play”:

    • w reklamach prasowych,
    • w artykułach sponsorowanych,
    • w reklamie TV,
    • na bilbordach, banerach reklamowych.
  3. Wykorzystanie znaku „Gmina Fair Play” w kontaktach z inwestorami:

    • informowanie o uzyskanym tytule i certyfikacie „Gmina Fair Play” - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji podczas bezpośrednich negocjacji i rozmów z obecnymi i potencjalnymi inwestorami;
    • umieszczanie logo „Gmina Fair Play” w ofertach inwestycyjnych;
    • załączanie kopii certyfikatu „Gmina Fair Play” - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji do ofert inwestycyjnych;
    • eksponowanie certyfikatu i logo „Gmina Fair Play” na stoiskach wystawienniczych w trakcie targów, szkoleń, warsztatów, konferencji tematycznych, spotkań urzędowych (spotkania świąteczne, karnawałowe, jubileuszowe, z okazji szczególnych osiągnięć przedstawicieli urzędu, gminy, mieszkańców oraz lokalnych przedsiębiorców i organizacji itp.).

    Przykłady wykorzystania logo „Gmina Fair Play”

Zadaj pytanie

Pozostałe strony serwisu www.fairplay.pl

i4e2ot