Wykorzystanie certyfikatu i znaku „Gmina Fair Play” w działaniach PR:
1.1. Poinformowanie głównych mediów, tj. prasy, radia, TV (branżowych, lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich) o udziale w programie:
Możliwe formy:
1.2. Poinformowanie o udziale w konkursie głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji (organizacje przedsiębiorców, kluby biznesu, organizacje pracodawców, agencje rządowe wspierające władze samorządowe, itp.):
Możliwe formy:
1.3. Poinformowanie o udziale w programie władz regionalnych i wojewódzkich:
Możliwe formy:
1.4. Poinformowanie wszystkich pracowników urzędu o udziale w konkursie oraz przejściu kolejnych etapów.
1.5. Przekazywanie informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu „Gmina Fair Play” przez przedstawicieli urzędu we wszelkich wystąpieniach publicznych.
1.6. Wyeksponowanie w urzędzie certyfikatu „Gmina Fair Play” tak, aby interesanci, pracownicy oraz inne osoby pojawiające się w urzędzie, mogły go zobaczyć (istnieje możliwość wyprodukowania większej liczby certyfikatów/tablic w porozumieniu z organizatorami programu).
Wykorzystanie znaku „Gmina Fair Play” w reklamie i promocji:
2.1. Działania promocyjne. Umieszczanie logo „Gmina Fair Play”:
2.2. Działania reklamowe. Umieszczanie logo „Gmina Fair Play”:
Wykorzystanie znaku „Gmina Fair Play” w kontaktach z inwestorami:
Przykłady wykorzystania logo „Gmina Fair Play”